Keletas anekdotų apie fiziką

2012 m. vasario 7 d., antradienis 0 komentarai (-ų)

•  Sėdi du fizikai pedagoginio valgykloje ir audringai aptarinėja kažkokį uždavinį. Pro šalį praeina ganėtinai įspūdingai atrodanti anglistė. Fizikai nutyla, palydi smailiais žvilgsniais… Po pauzės:
- Ale tu matai, kaip įdomiai susigrupavo atomai!!!

• Matematikas, fizikas ir inžinierius nuėjo į lenktynes ir sudalyvavo lažybose. Po lenktynių prisėdo bare ir inžinierius tarė:

- Nesuprantu, kodėl pralošiau visus pinigus. Aš išmatavau visus žirgus ir paskaičiavau jų galią ir mechaninį pranašumą, todėl nustačiau, kokiu greičiu jie gali bėgti...

- ... bet neatsižvelgėte į individualias variacijas, - įsiterpė fizikas. – Aš atlikau jų ankstesnių pasirodymų statistinę analizę ir stačiau už žirgus, turinčius didžiausią tikimybę...

- ... tai kodėl ir jums nepasisekė? – perklausė inžinierius.

Nespėjus anam atsakyti, matematikas išsitraukė pypkę ir jie pastebėjo jo išsipūtusią piniginę. Neabejotinai jis gerai nusimanė apie žirgus, tad paprašė atskleisti paslaptį.
- Gerai, - jis pratarė, - pirmiausia teigiau sau, kad visi žirgai yra tapatūs ir sferos formos...

• Matematiką, fiziką ir inžinierių paprašė paaiškinti kaip jie aptvertų avis su mažiausiu tvoros ilgiu.
Pirmasis atsiliepė inžinierius: „Aš suskaičiuočiau avis ir paskaičiuočiau mažiausią reikalingą tvoros ilgį jų aptvėrimui“.
Fizikas pagalvojo ir prakalbo antras: „Aš paimčiau ilgą tvorą, apjuosčiau ja avis ir tempčiau tvorą, kol tvora paliestų avis“.
Matematikas dar kiek pamąstė ir ištarė: „Aš apjuosčiau save trumpa tvora ir paskelbčiau, kad esu jos išorėje.“ 

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 

©Copyright 2011 Fizika | TNB